tisdag 11 november 2008

En spegels insida

Hej hopp allihopa,

Jag vet inte vad det är som flugit i mig, men idag så har allting bara varit helt....krossat o.o från och med att jag somnade på bussen hem som vände tillbaka mot centrum så att jag fick gå i det mörka kalla ovädret så har jag varit helt.....over-the-top.
Att kalla någon för Bitch är en sak, men att Vara en, det är en annan. Idag tror jag att jag var en Bitch ö.ö

Tycker folk om mig? Inbillar jag mig bara att dem gör det? Är det för att jag vill känna mig trygg och säker? o.o någon som har svar på mina frågor? Om du har det, säg gärna till~

Varför känns det som om jag måste leva upp till den stereotypiska avbilden, liksom, så som folk sett mig sedan jag började gå; Bortskämd, nonchalant, arrogant, uppkäftig och divig (extremt negativt menat).

Ingen kommer tro mig nu, men ibland önskar jag verkligen att jag var stum. Att jag slapp prata. Att andra kunde prata för en gångs skull, för jag känner mig tvingad till att inte släppa in tystnaden i samtalen..... jag hatar tystnad.

Nåt annat jag hatar är att SMG dör i IKWYDLS, grät skitmycke efter de ;_; o så i tvåan är hon med en snutt, o där grät ja ännu mer, för dem har använt låten Eden (!) där Q.Q den e så vacker, och deprimerande.....

Okej, nu räcker det med depp-historierna, nu ska ja spela spel, vara tacksam och glad, snyta mig, se på 90210 och aldrig sova! :3

Baibai~

5 kommentarer:

Linnea sa...

Pippifågel, du är jävligt omtyckt.. i varje fall utav mig. Du är alltid så ofattbart positiv och glad och det är fan omöjligt att inte känna sig lycklig när du är i närheten ^^
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Unknown sa...

Din jävla gräshoppa @w@ jag gillar dig mest av alla V.V *elakt skratt* SYSTER VINNER ALLTID
Du låter så liten, gaska upp dig, ok? @w@ <333 Det är bra att prata mkt 8D ignonera min mor ~

/Syster

Meerkat sa...

Vadå alla älskar stefan? Det sa jag till och med till en annan Stefan. Han bor i österike, flummig kille...

Iaf det där lät ganska out of character tycker jag men jag känner ingen så whatever :p Har en kompis som sa "dem som verkar gladast på utsidan är ledsnast på insidan" men jag har svårt att tro det om dig >.>

Meerkat sa...

och också jag är Vilgot.

Stefan sa...

du är en väldigt snäll Wild Goat <3 inspirerande också, ska du veta :') sen e ja faktiskt inte happy på insidan hela tiden även om de kan verka så på utsidan, ja tänker mest på dem som har de värre än mig >.<