onsdag 15 april 2009

This PiPi is back and rocking the boat!




Hei igen bitches!


Man har ju varit snäppet ifrån WANTED, men nu e man här igen, gorgeous and lovin it! 8'D

Så, nu undrar ni säkert vad en liten pippi har gjort under hela MASSA TID!? D8 jo, de ska ja berätta såklart!!


Jag har spelat fotboll! (suck on that one, hoe!) Är utomhus jätteofta med mina anzor Mari-anus och Raggfot, och SCHUPP såklart :'D älskar er anzor <3


Jag har dansat sönder, fastän jag bara har en halv vägg i mitt rum.........vid mitt rum? o.O för utanför mitt rum är den ju inte......TOLKNINGSFRÅGA,MIHI!


golvet i köket renoveras, och så har dem tagit bort väggen i mitt rum för att den typ krockar där or somethin strange.....fill me in if you understand it o_O''


JAJA! IAF 8D


Jag har sett på Pkmn-filmen med lillsyrran, fatta att jag grät rätt mycke x'D den va epic <3>

De är typ de...... Sen fyller man ju år snart! o.O Pippi och Juver....och mormor...och SCHUPP! 8D


Asså, jag vet inte vad mer jag kan skriva om o.o de flesta träffar mig, och hör om allt jag gör.....mitt humör har iallafall ändrats lite under lovet kan jag säga (påsklovet). Jag är SJUKT MYCKET mer stabil och orädd än jag var innan, hur skumt de än låter. Faktiskt
.......Wunderschön, nicht war?.....*slicka*


AJA, PUSS PÅ MIN ENDA MAMANDA! <3


baibai bitches :3 love you all ~



1 kommentar:

Lillesyrran *ya* sa...

Lawl, nice nice 8D
Pkmn filmen ägde ju 8D *noot*
As rolit, 2:an kommer bli vår nästa hit *wooho*

*petar på din födelsedagspresent*
Om du inte vill ha den... så får du ta in den ändå. som supporter! 8D