söndag 16 maj 2010

Battle Royale

.
.
Lalalalala, Pee is sooo lonelyy without his poooopy poop... tro mig, jag har tillochmed sjungit "Jag är en liten fjärilslarv" all alone x.x

Jag är en liten fjärilslarv som legat och föruppat mig 8') ett, två, tre, fyyyyyraah aaaaaah

Iiiiih. Ryan Kwanten på tv, pooopie kom hem o lek me mig!!! kan ju inte skratta åt package-boy i min ensamhet... SOREK!

(fem minuter senare) oj, fastnade i Summerland (med package-boy, meheheh)

Jag är pee-needy.

Se Battle Royale btw!! Jag har sett ettan o tvåan igår och idag, åååh dem e sååå braaaaa, japanska filmer e typ crazyass awesome, speciellt där de e mycke blod o tonåringar @w@'' jaah...

Min blogg är lessen, den är verkligen döende, pollenallergiker säger vi :3

Förlåt, jag fastnade igen :x GOT TO BE, GOT TO PEE 8D *går o kissar*

Vad händer me min blooooog (ingen kommer läsa....jag fastnade igen, fast nu e de reklam!)

NU GÅR JAG OCH KISSAR (den enda som kommer läsa är Poop, heja, litet hjiertah här) du får inget större för du har lämnat mig för kossor @_@ NJÄÄÄNJÄÄÄ

...nu räcker det för idag...för nu iaf x'D hejdå!!
.
.

3 kommentarer:

Linnea sa...

HAHAHHAHAHA, PEEPEE I'M HOOOOOO-OOOOOOOMEEEEEEEEEEEH *luktar kobajs och... bajs ( 8))))*

Stefan sa...

YAAAAAAAY, U SMELL LIKE MY OLD FRIEND POOP <3 <3 <3

Lillasyster sa...

BATTLE ROYALE ! 8D *hand on the air* TETSUYA <333