söndag 11 januari 2009

Whoops


Asså, ja, hej ö.ö


Jag TROR att jag har ett prov i matematik imorrn, men jag vet inte. Jag vet inte heller vad det kommer handla om, inte hunnit repetera efter lovet, har faktiskt inte ens tänkt på de to be honest.

Min röst e fortfarande lite hora, o ja äter massa bullar o ingen mat V.V och dricker massa saft! vad kommer de bli av mig?

*vaknar 6 varje morgon också, automatiskt*

HiHih o.O Såg Beyond the Break idag igen, jag älskar den serien <3
Vill se Top Model! ;__;'' *fastän ja vet vem som vinner*

Hade inte så mycke mer o säga, spelade Sims 2 imorse gjorde jag också (runt halv 7), mina simmar har KH sängöverkast!! <3

Jaja, whatev', baibais! <3~

2 kommentarer:

Unknown sa...

om jag hade KH överkast, så skulle jag må dåligt. Jag skulle få abstinens o bara vilja slänga mig på mitt PS2 o spela hela tiden.... Jag vill... spela KH...
Vi klarade aldrig den där cp bossen 8D bara för att horan vaknade o började attackera igen.
FUCK IT @w@ det är den o strömmingen mot världen!
Den ska få ett namn... SKALBAGEN!
strömmingen o skalbagen, va vackert.. (la du märke till att den heter "bagen" o inte "baggen"? de lät vackrare så, helt enkelt)

Linnea sa...

TOP MODEL! jag älskar top model :$ vet inte ens varför, tywp för att bilderna blir så grymma. Deras intriger i huset gör ju inte heller direkt serien mindre underhållande XD