fredag 23 januari 2009

Fascinating


Tänk om jag va känd? Tänk om alla visste vem jag va? Tänk om jag kunde resa vart jag ville, när jag ville. Och göra vad jag vill, när jag vill.

Det skulle vara intressant.


Jag har inte uppdaterat här på ett tag, men nu gör ja de, så......jah~


Jag fick godkänt på både SH- och matteprovet! + G i Djurtransport! Top that you bitches!~

Just nu flyter allt på, jag är inte längre irriterad på vädret, min tå har bytt färg från blå till svart, mitt hår e som de ska va <3

St:Eriks Gymnasium har Öppet Hus imorrn btw, mellan 11.00-15.00!

HÄR NERE, så va de skrivet lite till, men för att min BEEEP-blogg hatar mig så bara kapade den av de,den slampan C.C så ni får nöja er me de lilla ni får, Ciao! <3

2 kommentarer:

Linnea sa...

dude, ibland vill jag verkligen också so bad vara känd. Bara lite.

Anonym sa...

RAAAAAAWWWWRRRRRR!!!