tisdag 3 februari 2009

Hur blond kan man vara?



Detta har blivit ett stort tema för mig såhär mitt i vinterförkylningen o.o


Är det möjligt att folk som INTE är blonda uppför sig som blondiner?
Enda sättet för en blondin att inte vara dum måste ju vara att umgås med icke-blondiner, och för en icke-blondin att bli dum så måste han/hon/den umgås med blondiner! simpelt!

Dumhet = kul! Blondiner = dumhet = kul! Jag har G i matte!~


Alltså, anledningen till att blondiner är dumma då? nån som har svar på de? Inte jag (Faktiskt).
Men jag tror att det existerar olika slags dumhet; dumheten hos allmänt DUMMA/korkade ppl, och blondin-dumhet.


Blondiner har ju faktiskt nått att skylla på, när vi svarar fel, säger helt fel saker, eller bara gör nånting irrelevant.
Nu ska jag lista upp lite blonda saker jag kommit fram till att jag själv sagt/gjort :3

1. Jag trodde att Kent va en person tills Cajs sa att de va en grupp - jag intalar mig själv fortf att Kent är EN person.


2. Jag tror att allt kan göras i skolarbeten (såsom intervjuer med ekorrar,skapande av egna hemsidor där man tar sin "logiska" information m.m) - ingen logik där, förutom att ekorrar e söta.


3. Person 1: *berättar ett skämt om nån blåst person som sa att jorden va platt fast den är rund*, jag: jaa, för jorden e ju platt! *inte ironisk alls* - ingen logik här heller, inte alls faktiskt, eller jo, ja e söt.

4. Nu påminde Cajs mig (ger Kurrekott till Cajs),
Jag: (fått syn på ljusen vid plattan) Vad fan är det där för? o.O
MälSäl: Det är ju för Gaza
Jag: ......Vem fan är Gaza?

3,14 3,14 e mitt nya namn, men ni kan kalla mig 6,28 ö.ö AKA Pippi~ <3>

Until next time! <3~

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du sa väl också "Vem faan är Gaza!?"

Unknown sa...

Allvarligt, va fan är Gaza för nåt?? o.o *jag är inte blond, så de så!*

Anonym sa...

Gaza är en stad -.-