söndag 15 februari 2009

Psychotic - It´s genetic~

( på bilden )
Jag: High five me, biatch!

Mamanda: Okhhiiiii! hubaaah!!
Jag: People diiiiiiie!

Jag är lite trött. Inte speciellt skolsugen (med läxor o allt), men man får väl hålla ut till lovet......o under lovet måste jag läsa och efter lovet är de bokanalys och efter analysen är det en vetenskaplig uppsats i samhällskunskap *faints*


Jag vill ha fredag, och måla akryl med Moa/Molly Mus :'D <3


JAG VILL HA MIN 6,28-VÄSKA NUUU.


JAG SKRIVER JAG HELA TIIIIDEN.


Vad mer kan jag skriva som är av något värde? ......


Jo, ja gav min bror ett toalock på alla hjärtans dag, han blev jätteglad (don't ask, de va så cp xD), sen kom dem över o vi knarkade massa tårta och jag joint (låten då 8D) sen vart det o titta på Instängd ÄNNU EN GÅNG (vill se tvåan så badly!!! @3@) och sen blev de The Perfect Man c.c som jag sett förut >.>

Jean: Give us a word with tic in it.

Holly: Fine, tragic.

Jean: Fantastic.

Holly: Pathetic. Ecstatic.

Jean: Thank you.

Holly: Sarcastic.

Jean: Psychotic.

Holly: It's genetic

------------------------------

Lenny: Hey, Holly, your mom said Saturday night is movie night. So, what do you say on me, you take Princess Zoe here, you guys go see "Bambi".

Holly: I'm not actually sure that "Bambi" is still in theatres. Which is such a shame, because I am just dying to take my seven year old little sister to a movie where the mom gets killed by the evil male hunter.

Zoe: I want to go see that.

som ni ser så hade den här filmen sina "moments", tittade däremot inte klart på den för tredje gången utan såg på nåt annat......typ,Constantine tror jag o.0' *glömt* men den filmen e mys~

idag ska jag kanske leka med lillasyster : ) vi ska se på Tummelisa (SOM JAG ALDRIG SETT,OBSERVERA ALDRIG! O.o') och annat jag inte vet x)

BAIBAI ~

2 kommentarer:

Linnea sa...

hahah pöt bild X'D<33 jag... blir ledsen i ögat när jag försöker läsa texten. DEN SYNS KNAPPT :[ och vet du, jag känner mig typ avskärmad från världen just nu. Sitter här, i min bubbla av "sickness". fin. engelska. vilken TREVLIG kommentar jag lämnade här :] wiho!<3
(måste tillägga en sak.. jag kunde inte ens läsa "ordverifiering"-grejen, var tvungen o klicka på handikappsymbolen... men då hakade det upp sig)

Unknown sa...

omg, vi såg aldrig på tummelisa!
Måste se hela ju, inte bara den lesbiska flickan o grodan som shakar asen together D:
Men ... öh.. vi måste få tillbaka våran DVD först, så vi kan se den i vardagsrummet... japp.
håhåhå
(I skolan, uttråkad som fan)