onsdag 11 februari 2009

MÄLSÄL ÄR EN TRÄL-SÄL SOM ALDRIG MENAR VÄL(SÄL) !



Om två dagar är det Alla Hjärtans Dag. Hoppas nån kärlekskrank person dör då ô.O okej, jag tar tillbaka de där (kanske), men, de e så irriterande med såna cp-dagar!

Varför finns det en Mors-dag/Fars-dag och inte en Barns-dag? En Kvinno-dag men inte en Mans-dag? En kärleks-dag men inte en celibat-dag? JUSTE, STUPID PIECE OF PUZZLE!


...Jag har så JÄVLA ont i mina knän, eller baksidan av dem. De e från idrotten, boxning, wihihi,mihih.


....Märkte ni att jag svor? Det tycker jag att jag får göra, för de e min blogg, tror jag......sådeså! JÄVLA! :D


Top Model är mys, men nu e de slut V.V Min älskling vann inte (fast de visste ju jag, hon kom trea), men MälSäl sket ju i att andra som va extremt intresserade av ANTM INTE visste vem som skulle vinna och sa vem de va iallafall. Nice work you curry-seal!! >.>¤


..............Massa punkter och prickar, mihihih


Mitt fördjupningsarbete lär bli klart imorrn (hoppas vi), och så skulle jag få skriva av MälSäl eftersom att jag glömt bort engelska papprena nånstans, shiznit på mig.

Massa uppsatser och analyser och arbeten och läxor o rumpnissar o hela schotabibeln, ALLT PÅ SAMMA GÅNG! NYORGH, SKIT!



Nåt som gjorde mig glad idag (kom ihåg nåt jag och Mamanda hade sett):


James Bond: Så Q, vad har du för vapen som jag ska använda till det här uppdraget?

Q: NEIJE, DU FÅR INGENTING, FÖR DU BARA FÖRSTÖÖÖÖÖR ALLT JUUUE!!!!!



Baibais!~<3


3 kommentarer:

Anonym sa...

din jävla jon, barndagen finns visst >:

Stefan sa...

Gör den? o.O vilket datum? Dagen efter handduksdagen och dagen efter vårt-dagen eller? >_> EPIC FAIL
jag vill inte va en jon, de låter dåligt! Q.Q va e de?

Meerkat sa...

Nyorgh x3 vackert uttryck