onsdag 25 februari 2009

Hatar Svenska Uppgifter



Jag tänker inte ens tillägna de där hemska rubriksämnet en del i mitt blogginlägg, not anymore. Alla vet ju ändå vad de handlar om, och jag tänker inte bitcha vidare om de~



Jag har haft ett bra lov......bättre än vanligt......typ. Ibland? 8D



Under det här lovet så har jag tagit reda på saker (som jag är väldigt glad över):


1. Tyra Banks har en singel (från Top Model 2) och jag älskar den,den är väldigt dansvänlig. Sara syns med i videon, jag älskade henne,men hon åkte ut PGA videon Q.Q NOT FAIR! <3

2. Jag KAN koreografera!! Jag har börjat tänka på mer än de fysiska, de mentala liksom. De krävs mer än vad man tror för att dansa~ Fast de ska fortfarande va kul! :'D Och jag har snart fått ihop en hel koreografi, yay me! ^.~

3. Jag saknar alla jävla fanskap från klassen Q.Q de känns konstigt utan er! *hjärta- min blogg är en hora så om jag gör hjärnan så raderar den typ allt*, ska iaf träffa Nea & Bevve i veckan! :'D

4. Jag beter mig som en fjortis ibland V.V men de ska vi inte gå in på! *fjortishjärta*

5. Han från Hannibal (CP-ögat) är ASÄCKLIG, och jag tittade inte ens på filmen förrän hans TRE-FYRA ON-SCREEN PERFORMANCES, VARFÖÖÖÖR JAAAG!? jag tycker inte jag förtjänade det, han va asläskig och ja sa till Nea att ja skulle drömma mardrömmar i flera månader (5 faktiskt xD) men ja drömde inget inatt, int eom de iaf....tror jag ö.Ö'


Jajuste, jag och Nea spelade Betapet igår! de va askul,fast Nea gav upp sen! :'D


Iaf, jag vet inte vad jag skulle skriva här från början, jag har glömt de nu. Allt är DITT fel. kanske. jag pekade inte på dig, eller, jag pekade inte alls, för man ska inte peka, tror jag.


Ihih ^.^


VAD FOLK ÄN SÄGER SÅ ÄR JAEL DEN COOLASTE ANTM-DELTAGAREN EVER!!! *fjortishjärta*



BAIBAIS~



2 kommentarer:

Anonym sa...

ahahah shandi <3

Linnea sa...

WIIIIEEE, jag blev fett mkt nämnd i det här inlägget :D
hahahahha BETAPET!!! det var kul, men jag sög. Vi borde starta en turnering.

(det står amenfou på ordgrejen här... AMEN FOUCK U)