onsdag 7 oktober 2009

She's nothing like a girl you've ever seen before

Hei

Idag har jag varit helt fucked up, tills NU 8) nu mår jag typ, perfekt ( = som vanligt).

Hade ett psykologi-prov idag, hoppas de gick bra 8O gjorde mitt bästa (as usual under prov).

Idag var en relativt deppig dag, dels för att Sännän snubblade på Laxens sladdriga ben (fena? 8O) och stukade foten, puss pårej o hoppas du mår bra snart :'O <33 Och dels för att jag har dagdrömt väldigt mycke de senaste timmarna...

Fick extrem huvudvärk efter psykologi-provet o va tvungen o ringa Sännän för o se om hon levde efter att vi lämnade henne hos syster några timmar tidigare, hon va tydligen hemma men hade fortfarande ont. Tänker på dig sötnos! WHOOP WHOOP GAAH? <33

Nästa ämne..... vet inte vad jag ska skriva.....vet ni, jag skulle vilja ha ett barn just nu. Bo ensam i en liten mysstuga/villa på landet och jobba på nåt postföretag eller nåt annat random.
Komma hem och hämta gossen eller tösen från bondedagiset o sen tillsammans gå ut me vovvarna. Bara Pee, hans tös och hans gosse, helt ensamma på landet. Me djur såklart.
Utan läxor, utan riktiga vuxna.
Utan riktigt ansvar.
Jag ska ta hand om er små fjun på riktigt; enligt mina regler, tankar och normer 83 you'll simply adore it <33

Detta inlägg är alltså tillägnat Sännän och Oliver/Theodor/Devon och Isadora/Alexis/London, hoppas ni får leva mysiga liv, länge och underhållande!! :')


Baibais!
.
.

Inga kommentarer: