torsdag 29 oktober 2009

And got arresteed, like Mel Gibsoon

Hei! (ett tag sen 8D)

But I threw up in Paris Hiltons closet
I got drunk, absolutely lost it
When I woke up, the first thing that I spotted was
Oh my precious, those hot Jimmy Choos!
Hey Paris, did I lose it on that pair too?

Ke$ha - Paris Hilton's closet = Legally Blonde-quality! 8O *älskar*

(fråga om ni vill ha länk, eller youtube-a annars på egen hand 8D)

Anyway!

Jag träffade min mysiga Haga-vän Maria idag :3 inte setts på typ en vecka eller nåt (länge 8O).
Bar omkring på hennes Maltes o så gick vi till industriområdet osv, o så pratade vi om hennes lovelife (as usual xD) o om dans o mitt liv o sånt shiet 8D
DÅ kom hon fram till den geniala idén att vi bord eanmäla oss som par på Salsaakademien! OMG, clever friend or what!?
Så vi får se hur de blir där, men most likely så kommer vi börja dansa där, ja o hon 8)

De va veckans dans-tema. Veckans filmtips kommer här!:

1. Jennifer's Body 2009 (Megan Fox) - Värd o se, inte alls lika mycke horror som man tror xD dock passar den in i horror-genren enligt mig, dock lite mer som en brittisk "dark comedy" 8)

2. Doghouse 2009 (konstiga britter) - DARK COMDEY RIGHT HERE xD konstiga kvinnozombies (alla kvinnor e zombies 8O), småkul o se på ^^ blod osv, men inte ÖVERDRIVET, man blev sällan riktigt rädd xD

3. Carriers 2009 (Emily Vancamp, Piper Perabo) - Lite besviken, förväntade mig en OHMYGAWD-film, men den liksom slutade vid OH... @.@ skådisarna va lika bra som ja förväntade mig iallafall, därför får filmen ett LIIIITET plus i kanten :'3


Tack o hej for now! 8O

And ALMOOST got arresteed... just like Mel Gibson!

Baibais!
.
.


2 kommentarer:

Linnea sa...

omg jag vill se Jennifers Body O.O fast den verkar VÄLDIGT wierd... men ändå haha

Stefan sa...

se den!! den e söt,rolig,äcklig och mysig! :'D kul o se <3