lördag 7 november 2009

That's what she said

Hei

Nu är det lördag (igen) och ja tror att ja borde börja plugga inför svenska-provet på torsdag v.V

Nästa veckas äckliga lilla schema:

Måndag: 08.15 - 16.50 = Skola
Tisdag: 08.30 - 14.45 = Skola, 15.00 - 18.00 = Repetition
Onsdag: 08.30 - 16.30 = Skola
Torsdag: 08.30 - 14.00 = Skola, 14.00 - ? = Sv.Prov
Fredag: 10.25 - 14.40 = Skola, 16.00 - 18.00 = Dans

Streeeeess, veckan därpå är det uppträdanden på Gymnasiemässan osv, kommer bli sjukt mycke jobb tills dess x.X

Jaja, nu tycker jag att ni ska kolla upp Veckans Musiktips - Peepee Edition!

Find a Way by Santogold

Jag typ dyrkar den här låten lite, så musikalisk och liksom...rytmisk 8) underbar o dansa till, funkar till allt ifrån modern till street till ballroom!

Enough with the singing, nu längtar vi tills på fredag! Då får vi se vilka som klarat sig i ANTM13! 8O (ska inte spoila nåt för er läsare som faktiskt inte tittar på de på Youtube, vet att ni finns därute nånstans!)

Jag, Cicci och Mef har börjat jobba med våran Form-uppgift (som inofficiellt inte blivit utdelad än, men vi sket i de o började ändå 8D commitment!!), ett jättestort tack till Giiniis som hjälpte mig me skorna! ^_^ Dem e sjukt balla nu!!

De va väl typ allt för den här veckan....
Btw, ja ska börja använda "That's what she said"- uttrycket oftare nu, de e typ de finaste ja vet, o de e kul också xDD passar mig lite 8)

Baibais!
.
.

3 kommentarer:

Meerkat sa...

Jag är avundsjuk på amerikaner för de kan använda that's what she said mycket bättre och mycket mer casual. It's true! I've seen it!! o.o

Hugo sa...

haha, hade en kompis förut som slängde ur sig "that's what she said" heeela tiden, man typ "kan du slå på kaffebryggaren?" hihi that's what she said xD

btw vill se fler roliga bilder i din blogg!! =)

Lillasyster sa...

O_O ... *går o hittar någon annan att leka med mig på fredag* ... Q_Q ...