torsdag 25 mars 2010

Some will win, some will lose

.
Hei!

Gissa vem som precis sett på ANTM14 Episod 3?? 8DD (FYI, avsnittet sändes i USA på TV för 4-5 timmar sen!) så de känns bra (hjiertah).

Så, nu sitter (ligger) jag här och lyssnar på Glee's version av Journeys låt Don't Stop Believin' (massa hjiertahs), borde fixa mig inför skolan men jag känner att jag vill, och KAN sitta kvar ett tag till :'''D idag känns som lov (lesen hjiertah), vet inte varför dock xD HELA VECKAN har varit som ett lov...

Btw! Spana in Sigges blogg (den e nog där nere, hjiertah), han hade nån äcklig video på en pelikan som tydligen ÅT en duva (presentatören i videon sa att "You should look away now if you're a bird-lover!" så ni kan ju gissa va ja gjorde xD klickade bort den (jetelesen hjiertah), MEN, ja snodde listan han hade där, o tänkte publisha den för er curious and always-so-consistent- readers! 8D

01. Stänger du av mobilen när du sover? Nej, har den som väckarklocka. Sen så brukar jag glömma att sätta på den också. (WORD)
02. Vem såg dig senast naken? ....Bambi? x'D
03. Hur såg du ut på högstadiet? Snacka outcast, estetisk alltså xD då skar man sig lite till de "ordinary" ghetto-people ska ni veta 8D
04. Hur kommer du se ut om tjugo år? Vi får se! Ball hårfärg och gorgeous frisyr är ett måste xD
05. Hur var du på dagis? Ritade HELA TIDEN, blev slagen i huvet me en kvast (SOREK), såg ofta på Micke o Molle me min kompis..... på L, glömt vad han heter (jetelesen hjiertah), ååh nu saknar ja honom :x Ludde eller nåt va de nog ^_^
06. Hur är du att ha som arbetskamrat? Om jag vet vad jag pratar om/ om det handlar om utstrålning och karisma så e ja BÄST 8')
07. Har du celluliter?Jag och Wildgoat e cellulitbefriade.
08. Biter du på naglarna? När jag ser på skräckfilmer där min favvoperson verkar va påväg o dö x'D
09. Har du något handikapp? Öm.... vet inte? o.o.... läspar lätt (vad jag vet xD, LÄTT) o min syn e ju väldigt duglig (naaawt xD) men ja tror ja e duktig annars 8O
10. Är du rädd för att få hängbröst? För att få hängbröst krävs väl vanliga bröst först? xD I´m FEARLESS *snap*
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Tomten är en man. Gud är bara ett sagoväsen 8'D
12. Svär du? ...Jaa xDD
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Ja, min anza är Jehovas Vittne, älskar henne (hjiertah), o man ska va artig mot alla, oberoende av massa detaljer :x poople are poople (slår dem dig eller ditt djur så kan du hata dem)
14. Hur homo är du på en skala 1 - 10? Öm..... 6-7 kanske? xDDD men de ska va så!
15. Tror du på utomjordningar? Lol, de heter UTOMJORDINGAR, och nej xD Sci-Fi sucks xD jag är E.T, från Venus x'''D
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?Glass är en maträtt (massa hjiertahs)
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Kött lol xD IG i Pee-kunskap!
18. Har du blivit arresterad? No.......t yet 8''D
19. Ljuger du? Bara då de inte skadar någon (möjligtvis mig själv, men det är ju av fri vilja) xD
20. Har du kysst en polis? Jag har kysst alla poliser (nej?? xDDD)
21. Är du rädd för Securitasvakter? Min mamma är en, for real xD så... in general: no. Of her; YES xD
22. Har du någonting att dölja? Det har väl alla? 8'D ibland små saker, ibland större xD *mystisk*
23. Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar! (Word)
24. Är du / har du varit gift? Nej xD maybe one day xDD
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Nej, skulle dumpa offret xD DUCKTARD, hänger nånstans mitt i natten (på krogen) UTAN MIG o förväntar sig hjälp? F U xDD
26. Kan du laga cyklar? Kan jag säkert xD Pee the all-mighty!
27. Kan du fixa med bilar? Ö.ö nej...
28. Brukar du köra om? Vafan betyder de?? xD *clueless*
29. Kan du baka bröd? Hahahah, jaaa 8D hälsorisk o äta dock x'''D
30. Vet du hur man frostar av en frys? Kanske..., har sett de hända iaf 8D
När sa du senast att du älskade någon? Igår kväll xD till min bästa vän (Bambi, HJIERTAH)
31. Vilken tvserie skulle du helst leva i? OOOJ.... svårt :x riktigt jävla svårt, vill leva i alla mina serier (lesen hjiertah) .... men de blir nog.... Charmed, eller Glee, eller ANTM (tro mig, dehär va de kortaste ja kunde skriva, finns massa fler, SOREK!)

Nu e klockan 09.34 o ja har riktigt bråttom, Jonas kommer bli sad eftersom att ja kommer sent till Digitalt Skapande TREDJE GÅNGEN I RAD xO

Seeya!!
.
.

Inga kommentarer: