måndag 5 april 2010

A new stove might be nice!

.
Hei

Den här dagen blev inte precis som jag hade tänkt mig xD

Vaknade 07.41, spelade lite spel, såg på TV (scooby Doo-film på sexan! Tecknad *dregel*) o sen.... kom min yngre kusin Klara (vi lekte på landet i 3 dagar nu 8D) o här e hon!

Vi spelade lite TV-spel, o sen PRECIS när dem (hon o hennes mamma) skulle hem så tänkte jag "OMG, ja kan ju spela FF nu :'''D" MEN så bestämde dem vuxna ärtorna sig för att Klara skulle va kvar tills IKVÄLL, så FF va ju uteslutet.

Inte nog me de, gissa vem som vaknade för en kvart sen o som nu sitter här me mig o Klara o ser på Bortspolad? Jo, Lucifer ....såklart.

Ändå är jag inte speciellt sur, mest trött xD Ville verkligen va "ensam" idag efter att ha varit i Norrtälje i hela TRE dagar utan dator/folk/MSN 8'O

Sprungit runt i skogen, ramlade ner för en jättebrant kulle, smutsade ner mig rejält, FRÖS, skottade halva gräsmattan (ASMKT SNÖ X.x) och sen..... har jag ätit ägg (hjiertah).

Jaja, de va väl typ de..... hejdå xD hoppas folket försvinner snart, jävla dagis som är stängt på röda dagar (bajshjiertah här).

Baibais!
.
.

4 kommentarer:

Linnea sa...

Hahahaha fail <3

JAG MÅSTE OCKSÅ SPELA FF *beroendeSORK*, vill att mina parents ska åka tillbaka o lämna mig alone med mitt ff xDD

Stefan sa...

ASFAIL :<
spelade lite för ett tag sen, gick rätt bra, sen kom en horboss out of nowhere o rape-ade SÖNDER mitt lag :< vi dog, ja blev arg/lessen o stängde av :<<<<

hahahahahah, LEAVE US ALONE XD (du, jag o vårt barn lol X'D)

Linnea sa...

HAHAHAH, *sympati-sorek* <--- asg.

DET HÄNDE MIG OCKSÅ!!! :C har inte spelat sen dess </3*

VI CHATTAR PÅ VÅRA BLOGGAR xD

Stefan sa...

herregud vad sorgliga vi e x''D *sälsorek* vi lyckas ju aldrig time-a varann på msn! 8O *berserk*