onsdag 16 september 2009

DET GÅR INTE BORT!

Hei!

Jag har röd "färg" på fingret, o de går inte ens bort efter massa tvättförsök 8O mens maybe?
Iaf, anledningen till att ja fick de va att ja hade mina armvecksvantar på mig, o anledningen till DE va för att Sanna (WHOOP WHOOP GAAH? 8D) inte ville ha dem längre, o hela poängen va att vi va påväg mot Hellasgården (?) o skulle orientera :'3 Pee & Sanna + orientering = ASKUUUUL ,men de visste vi redan.

Gissa vem som vaknade 1½ timme för sent? 8D dock fick Sanna bara vänta en halvtimme på mig vid Slussen xD de e dugligt tycker jag <33

Iallafall, mina gula Converse blev rätt blöta o lite skitiga (bara lite faktiskt), Sanna va kissnödig o fick skoskav, ja fick den där mensfärgen på fingret o BÅDA snorade så in i helvete, men ändå blev vi klarade på 48 min!! (började 08.14 8O)
Såg någonting som ja tror kan vara/föreställa Beatas man (!!! 8O)

Iallafall (hihi), nu sitter ja här o e glad :3 klappade Ciccis hund idag, har ätit lite o sett på Xena, ska se på Buffy sen o leka i Restaurant City ^_^ geeky <33

Baibais!
.
.