tisdag 22 september 2009

It's all in my head

Tänker inte börja me ett hej.
Tänker inte va jätteglad, fast ja egentligen vill.
Jag mår ALDRIG såhär dåligt om de inte beror på en enda jävla sakegentligen.
Jag har blivit osäker på mig själv igen.

Bevve frågade idag varför jag gick bild.... o ja kunde inte svaret. Sen sa Mef (Mel för er som inte e uppdaterade än) att ja borde byta till dans..... tänk om ja borde de? ja kanske inte ens borde gå i skolan? gör inte så mycke mer än att få skit av nån enstaka individ såfort ja kommer hem ändå. Snacka om att ja inte ens känner honom o så lyckas han misshandla mitt ego så jävla hårt. Dehär e andra gången han gör de o de e minst lika painful som första gången.
För er som inte vet: jag hade en "stalker" i musikalettan (trodde ju jag såklart), sen visar de sig att:
1. han e gay (like I predicted)
2. han hatar tydligen mig ("jippiiie")
3. tycker ja e dum, men säger de lite halv-indirekt
4. tror han e typ, bäst i världen (hoe...)
.....

Ska gå o lägga mig i min säng igen, me Bambi i famnen i hörlurarna skrikandes All in my head av Nick Lachey/Bethany Joy Galeotti, hoppas ja mår bättre senare/imorrn........

Tack Sännän, för att du e där <33 betyder mer än du tror faktiskt, de gäller typ alla som läser den här dumma konstiga bloggen.... tänker dock inte sluta me den, de e en sak som e klar.

Manda kanske har rätt....kanske inte borde gråta för precis allt... inte gråtit idag iallafall.... inte än.

6 kommentarer:

Linnea sa...

DU SKA FÖR I HELVETE INTE BYTA TILL DANS, FÖR DÅ GÅR DU INTE I MIN KLASS LÄNGRE :( OCH SÅ FÅR DET INTE BLI!

Låt inte fucking silverpants få dig att må dåligt! (om det är han du syftar på)

Du är världens mysigaste, Stefan! När du kommer in i ett rum så blir alla glada :) du sprider typ glädje omkring dig..

Förlåt om det låter värsta cheesy, men cheesy or not, det behövde sägas! PUSS PÅ DIG <33

Stefan sa...

aaw, tack Nea <33
de e inte stjärten dessvärre, honom skulle ja inte ta åt mig av, han e ju helt random >_> de e Robin (skiter i om han läser min blogg, kul för honom isf)

vem vet, han kanske inte e en hoe irl, kanske bara tycker om att bete sig så över internätet v.V...

puss pårej <3 <3

Easter sa...

Vem är det? Och vad har han gjort ? (jag ska slå honom!)

Sigge sa...

Jag tänkte också att det var "Silverpants". Men om han inte ens känner dig, wtf?? Blockera honom, eller om han ändå kan skicka meddelanden så får du väl göra nåt åt det, säga till nån eller prata med honom.

Sen har jag känt samma sak om inriktningen, men sen tänker jag att det skulle vara synd att lämna klassen. Så gör inte det!

Yonna Stahre sa...

vilken liten subba musikalpojken är då! Men ingen fara, du har din Big Mama som försvarar sin Peepee! hela gänget står bakom dig om det gäller att spöa pojkvaskern :)

Meerkat sa...

Byt inte klass. Du är för kul att ha i närheten ju. Liksom det skulle vara en grej ifall du var osäker på varför du valde bild pga att du tror att du inte kommer kunna studera vidare eller nått sånt. Nått seriöst. Som "D: jag kommer inte kunna få något bra jobb". Men att byta till dans är ju typ ett steg neråt vad det gäller framtidskarriären <.<

Inte för att det var sånt du tänkte på. Bottom line, byt inte klass. Då blir vi ju ledsna. Och vi tänker ta bilder på oss själva som ser ledsna ut och ladda upp dem överallt på internet så att du ser hur ledsna vi är och får extrema skuldkänslor och kommer tillbaka.