onsdag 9 september 2009

Asså, massa olyckor idag xO

Hei!

"xO"-smileyn i rubriken är bara för att dra till mig läsare, annars hade inlägget haft en "xD"-smiley istället, just so you know, suckahs 8'D

iallafall! (RANDOOOM 8D Fugly!)
Idag har ALLT MÖJLIGT HÄNT.

Vad jag förväntade mig skulle hända under onsdagen:

# Bambi följer med till skolan!

# Matte

# Idrott

# Skansen

# Pyskologi

# Hem o vila :3

Vad som egentligen hände under onsdagen:

# Bussen dog påväg till centrum, fick vänta på nästa (LOL!? hur stor e chansen liksom x.X)

# Vurpade några varv bakåt under idrotten, ser misshandlad ut (BADMINTON = HC! 8'O)

# Åkte båt till Skansen (asså nej säger jag bara. Inte igen. men ändå dock, Bevvi är bäst <33)

# Skansens kattungar va inte ute o klapp-bara, så vi fick jaga andra djur o klappa (klappade inte ett enda djur 8''O)

# Psykologin va helt fucked up, jag och Cajs hamnade i rage-mode o typ hatade alla därinne i 2½ timme 8'O

# Påvägen hem så tog ja Hjulsta-tåget istället för Akalla-tåget o tänkte "men ja kan gå hem från Västra Skogen, hur svårt kan de va o hitta för första gången ever?" = KOM HEM NÄSTAN EN TIMME SENARE XO alla hus ser fan likadana ut, o ja kunde bara se mitt vackra ljusblåa hus i horisonten @_@ bara där, existerade det. *poetiskt sort-of*

# Sen FÖLL jag, precis när ja "Kommit hem" till mitt grannskap! Tittade runt direkt, men de va ingen som såg när ja slungades ner i trappan o skrapade upp handen 8O började skratta dock, va lite komiskt efter den här skumma dagen xD


Baibais!
.
.

2 kommentarer:

Linnea sa...

Haha! Vad hemskt :< (men roligt, det där med att du ramlade i slutet alltså XD), stackars PeePee <333

Lillasyster sa...

8D det är... lite (inte) synd om dig!
stackars bror 8'''D *sitter o skrattar ändå*