lördag 29 augusti 2009

"Blondinpower" <3


Hei!


Dehär e nog FÖRSTA GÅNGEN som jag tillägnar ett inlägg till bara EN ENSTAKA person o.O

Anledningen till detta e för att jag har haft lite tråkigt (lol, nice orsak xD) o för att jag kollade igenom massa gamla saker ja hittade på datan/bloggen och jag blev faktiskt lite rörd när jag såg/läste dem.... iallafall, detta inlägg ska handla om..... *trumvirvel*

The one and only, Hätten! (a.k.a Yonna) <33


Vissa människor vill jag bara avreagera mig på fysiskt för att de står mig så nära men med dig så känns allting så bra, o tryggt o säkert liksom.

Du förstår alltid vad jag menar och framförallt VILL, t.o.m när jag själv inte gör det till fullo.

Att känna dig är en riktig blessing :') <33


Hoppas du känner igen dig någolunda i de Pee skrivit x'D Jag älskar liksom att vi kan prata om precis ALLT, att vi e lika lulliga i vårt sätt att fantisera, våran humor och framförallt våra happy-moments :D Våra kläder matchar ju konstigt nog också o.O' creeeepy~


SLUTSATS: VAD SKULLE PEE GJORT UTAN SIN MAMI!? <33


Baibais// Stolt son <33

.

.

1 kommentar:

Yonna Stahre sa...

Ååååh, lilla PeePee!!
Klart jag känner igen mig i det du skriver, jag är jätteglad att vi kan prata om i princip aaaaalllt, (inkl. snusk!)
På måndag ska jag ha min PeePeetröjja :D
Tack lilla Pee <3<3<3<3
(stolt mor)