söndag 23 augusti 2009

wow, 50 inlägg! o.ö (FAIL)

Hei!

Dehär har nog varit en av dem sämsta helgerna ever, TILLS NU!

Igår (lördag) gjorde jag absolut INGETING, NADA! ö.ö' Dock va Mälen snäll igårkväll o "stimulerade mig" (!!!!) me lite Betapet <33

IDAG DOCK, har jag varit HELT själv (dissad av parents som har gäster), men för typ en och en halv timme sen så kom ja på att ja kunde se klart säsong uno av världens underbaraste serie, Rebelde (RBD)! Asså omg, spanskaaaaah <333
Jag tittar fortfarande, tror de håller på i typ 3 timmar (UTAN STOPP MELLAN AVSNITTEN!), får se hur mycke ja orkar titta, börjar bli aningen livlös. Detta har hänt med peepee's emotions under dessa 90 minuter:

1. Jag har skrikit (av happiness)
2. ja har skrikit (av värsta ilskan)
3. ja har skrikit (när folk gjort illa sig)
4. jag har gråtit (när alla andra gråtit, typ var femte minut)
5. jag har skrattat (nästan hela tiden)
6. jag har rodnat (när de pussas, vilket också e typ var femte-tionde minut)
7. Jag har drömt mig bort (hela tiden <33)

HERREGUUUUUUUD!!!!!!!!!!! LUPE GIFTER SIG!?!?!?!? (hon e 15-16), JA ÄLSKAR HENNE <33 Q______Q (råkade vända blicken åt TV:en medan ja skrev detta inlägg)

Tack och hej, snälla små läsare!~

BAIBAIS!~
.
.

1 kommentar:

Linnea sa...

Haha jag skrek också GANSKA mycket under lördagen XD fniss.

CYA 2MORROW!!!!!! :))