torsdag 13 augusti 2009

RBD har misshandlat mitt hjärta <3

Hei! (<-- början på ett rätt så glatt inlägg! 8D)

Såpoperor är nog något av de värsta som finns o.O
(efter allt annat dåligt som jag nämnt här på bloggen)

Liksom, vem fan kommer på att "Nu ska vi göra en serie om Den och Det, och Den ska ha barn me Det o efter 8359365 avsnitt så får Den reda på att Det egentligen inte är pappan (or something, de e ändå alltid nåt sånt). Nu har jag råkat fastna för den värsta typen av såpoperor, nämligen SPANSKA såpoperor @__@ SAVE MEEEE PLEEEASE!.... Oh, I forgot, it's to late <3>REBELDE! (eller RBD)
Försök häng me i svängarna nu (detta e va ja vet efter drygt 15+ timmar av serien):

Miguel, Diego och Giovanni är de manliga huvudrollerna, o Roberta, Mia och Lupita är de kvinnliga. Miguel vill typ döda Mias pappa för att han tydligen dödat Miguels pappa, så han hotar Mia massa, o Mia är värsta preppy diva-bitchen me världens jobbigaste röst (men ja älskar henne <33), o hon e typ kompis me Lupe (Lupita) som också e kompis me nyinflyttade Roberta som e värsta punk-tjejen or something, tycker om hennes humor~ (Mia o Roberta hatar varann).

Giovanni e värsta tjejtjusaren o e typ kär i Mia (samtidigt som Mia o Miguel börjar bli kära typ xD) medans hans bästa vän Diego senare blir ihop me Roberta efter att värsta aggressivt ha bråkat me henne under drygt halva första säsongen.

Sen e de ju massa andra karaktärer me eftersom att dem går på en internatskola som heter Elite Way, o där uppstår värsta massa problem osv, men så tillslut så lyckas alla huvudkaraktärerna samsas på något lustigt plan o skapar då bandet som senare kom att heta REBELDE!

Nu e ju de roliga att dem faktiskt e en grupp IRL, utifrån serien, fast dem använder sina egna namn <33 så alltså, Miguel e Alfonso (Poncho), Giovanni e Christian, Diego e Christopher, Mia e Anahi, Roberta e Dulce Maria och Lupe e Mayte (eller Maite, folk skriver olika men riktiga stavningen e typ me Y)

AAAAH, JAG DÖR FÖR DENNA SERIE <3 och när dem börjar sjuuunga <3333333333333333

Detta är så onyttigt som de bara kan bli..... jag har t.o.m börjat öva på en av deras låtar (egentligen så e de bara Robertas o Giovannis) som TRO'T ELLER EJ e på spanska (eller mexikanska eller vafan de heter x'''D), o för alla er som inte vet och fortfarande undrar:
Kan Pee spanska/mexikanska? svaret är NEEEEEJ 8D
dock lär ja mig småord genom serien, men inte liksom tillräckligt för att fatta va ja sjunger om x'D snacka om smart sätt o lura ungar o sjunga om precis vadsomhelst <333

Jaja, nog me Rebelde :'D idag klippte jag mig faktiskt! Ska nog bleka de litegrann om två dar....överimorrn, eller va de heter o.Ö *glömt*

Vågar inte ens kolla igenom texten efter stavfel, så ni får blogginlägget värsta RAW & DIRTY!!

Jaja, sleep tight and kick them while they're still down! <33

Baibais!
.
.

1 kommentar:

Easter sa...

Åhå jag tycker i så fall om Mia hon låter lite som jag