onsdag 19 augusti 2009

"Lonely in Gorgeous"

Hei!

Okej, för att ja e typ lika cool som alla andra (om inte coolare? 8'D) så ska ja OCKSÅ skriva om dehär grejset me o börja skolan!

Just nu har ja lite ångest över Elin Irebring, men liksom resten ser ja fram emot, kan göra en lista här nedanför!

1. Träffa ppl! saknat en massa av er ärthjärnor :'''D <33

2. Mobba ettor!! dem ska veta vem de e som bestämmer, o den som bestämmer heter Peepee. Sådeså. Punkt.

3. leka på idrotten o Torsten lilles lektioner 8')

Asså blääh, jag drömde en ASÄCKLIG mardröm, om de inte va pga den så skulle ja ha sovit längre än till 11...... btw, ja DRÖMDE att ja i drömmen sa att jag BRUKADE DRÖMMA om min gamla skola (ja va vid min gamla skola i drömmen när ja sa de!!!)

Kusligt värreeeeeeh........ idag e de SYTYCD igen, o min favorit åker ut (wikipedia is a blessing as well as a curse), hon borde inte ALLS ha åkt ut..... Melissa va mkt sämre, o killen som åkte borde ha stannat, o typ Evan borde ha åkt fastän han e bra :3

Tack o hej, vissa ser vi imorrn, till de andra läsarna säger jag SEEYA SUCKAHS! <33

Baibais!
.
.

1 kommentar:

Linnea sa...

SES.... IMORGON O.O