lördag 1 augusti 2009

Colors of the rainbow~

HEI!

Mitt 44:e inlägg här! 8D Wiiihii!!~

Så, man har ju faktiskt inte skrivit nåt på ett bra tag. Undrar ni varför? Inte jag! 8D För jag vet varför! Jag har varit utomlands! :'''D Bortom civilisation :'D I SERBIEN/TYSKLAND!! x'D

Iallafall :'3

Jag kan berätta som lite saker som har hänt i sommar, som faktiskt har gjort den här sommaren till den bästa ever <333

1. Min insekts"fobi" är borta, dock tycker jag inte om långbenta spindlar o.o och tusenfotingar, de mesta annat kan jag plocka upp :3 yay for me!

2. Jag är med i en converse-reklam! 8''D (dream <33) dock vet jag inte hur/när den "visas" :'3 (mer info på bdb!) YAY ME!

3. Jag har blivit väldigt flexibel 8'D Måste ni se IRL, kan göra massa cp-saker, nästa steg är spagat o brygga o sånt shiet x.X Yay me again!!

http://www.youtube.com/watch?v=HT8_iSd1m3Y&feature=channel_page


Sen har väl inte så mycke hänt..... fått fler par skor, har nu röda o rosa Taylors också :') asvackra <33>8'D

Baibais Lovely Pigs ~
.
.

Inga kommentarer: