söndag 9 augusti 2009

Perhaps I´m supposed to be alone

Hei...

Today is a rather sad day V.V
This day is sad because, because Pee´s cousins are flying back to Spermia, and leaving Pee, leaving Pee behind.

Goodbye's är det värsta som finns, seriously. Grät på parkeringen......
Okay, även om mitt rum är ledigt nu när alla är "utslängda", så e de fortfarande extremt....sad, de e bara så tomt liksom.

För att försöka övergå till något roligare: Pee har blivit en stalker, can you imagine?
Pee's stalker-offer: Akrilles på BDB ö.ö Måste nog vara en av världens sötaste killar ever. Som toppen på I:et: han har en pojkvän!! (Pee stalkar ett gay-par som e extremt söta me massa söta intimbilder som inte alls e barnförbjudna), man blir så avundsjuk ibland.....

Varför kan inte jag få det som andra får? Så säger nog alla ibland.
Vissa har värsta danstalangen medan andra drar till sig vackra pojkar och flickor och lever happy resten av deras liv, sånt är väl livet för vissa I guess.

Nu sitter Pee här. Just i detta ögonblick så vill Pee sluta lyssna på Ashlee Simpson - Pieces of me (Remix som e as-sorglig) och ha en alldeles normal och übersöt bf. Exakt just nu, bara för detta ögonblick.

Kusinerna får gärna stanna ett tag till....
Tyvärr så går de ju inte till så....inte så lätt.....
Känner mig sorglig, och deprimerad. Behöver komfort, relativt mycke också...

Nu måste Pee avsluta detta överdramatiska inlägg för en kort visit in i badrummet and cry my eyes out, for everything I don't have, and maybe never will ...

Baibais...
.
.

4 kommentarer:

sanna sa...

<3 :c
Haha, Ashlee Simpson. Åh nostalgi, nostalgi!

Meerkat sa...

Internet stalkande är fett kul. :D Mycket mindre krävande än irl stalkade. Man måste liksom inte åka någonstans och spendera hela dagen med att observera någon på avstånd. Fast det är säkert kul det med, jag menar man lekte ju spion när man var liten ^^ men jag har aldrig testat. Det är ju olagligt och creepy nuförtiden så jag borde inte testa heller. :P

Sigge sa...

Jag känner igen mig i känslan. Men sen tänker jag att jag är 17 år och då är det så vanligt att man ska ha känslomässiga problem och framtidskomplex, så då känns det som att jag inte är speciell, som att jag inte har rätt att klaga. Venne om det e en bra eller dålig grej, men aja:) Har aldrig stalkat någon dock...eller vänta....jag stalkar fan folk hela tiden. På internet ofc. Hehe....

Easter sa...

Åh jag stalkar också folk på internet ända tills jag insåg att det faktiskt finns något på facebook där man kan kolla vem som stalkat en mest... Jag svor att av ren och skär förudmjukelse inte göra det mer men sen så tänkte jag att jag ju redan lär stå högst på allas listor ändå...
Kära KP är jag normal?