lördag 12 december 2009

Dionaea muscipula

Hei


[Konversation mellan mama Pee och liten Pee]

Liten P: Så... igår hände något läskigt i tunneln vid Solna Station...
Mama P: Jaha? va hände då?
Liten P: Du vet att ja alltid brukar stå vid räcket "Varning - Livsfara" på stationen när ja väntar på tåget.... o när ja stod där helt själv i småmörkret mitt på dan så kom en gubbe ut ur tunneln... ur mörkret liksom!
Mama P: ....Jaha....okej, sen då?
Liten P: Jaa, o sen tog han tag i min arm o då sprang ja därifrån. Ja va jätterädd.... o ingen på perrongen gjorde nåt!
Mama P: Men du är en stark individ. Du kan ta hand om dig själv.
Liten P: Men tänk om han hade tänkt döda mig?
Mama P: Men du kan väl försvara dig?
Liten P: Jaa, jag sprang ju iväg!
Mama P: *skrattar*

Random conclusion xD "hahah, min son sprang ifrån en galen lodis som bor i tunnlarna"

Okej, nästa topic: Allyson Kalie är vacker :3 "spottade" henne på en "bilder på modeller"-hemsida och sen var jag väldigt säker på att de va hon sen igen när ja kikade in på lilla Poopies blogg, o se de va hon igen!




Baibais!
.
.

6 kommentarer:

Linnea sa...

Men Allyson Kalie är typ fotografen :P anyways så är det fina bilder :3 TACKA POOPIE

Stefan sa...

Men de e ju samma tjej på alla bilder? xD
+ om du googlar hennes namn (provade nyss 8D) så kommer bilder upp, på henne :3
OCH på hemsidan ja tittade så va de modellen :'3 randomneees

Varför ska ja tacka Poopie? 8D

Stefan sa...

Kollat upp lite till nu (lol, kommenterar min egna blogg, wiiie)och e visar sig att hon både e modellen och fotografen bakom bilderna :'3 iaf dem jag har lagt upp <3

Linnea sa...

HM 8)

för att jag "introducerade" dig för henne! :P haha

Stefan sa...

um, nää? x'D sa ju att ja hade "spottat" henne tidigare under dagen 8) men du refreshade mitt minne dock!

Lillasyster sa...

8D det är något m dig o tunnelbanor. Spooky !