fredag 18 december 2009

Vad hände nyss?

Hei

Julia är för söt, ja ska förklara varför 8D
De började såhär:

En liten Pee hade idag (fredag, 18/12) skolavslutning, och hade efter de en föga överraskande mysig danskurs! Jag trodde att jag direkt skulle ångra mig att ja valde dansen före klasskompisarna som skulle fika (mys mys) men tänk vilket fullträff ja gjorde! Dansen va sjuuukt rolig! (no offence poop-dogs 8D)
Vem fan kunde tro att 95:or faktiskt är väldigt engagerade och roliga? :D dem e som min klass, fast i mini-format. Just Julia påminner mig mest om min klass. Hon är som en 14-årig blandning av Mef, Pee och Manda (alltså spontanskrik, översprallig och gör asmysiga ljud o skrattar jättesött).
Eftersom att hon va den enda som inte hängde me i koreografin (de va ungefär 10 "ungar" i danssalen + pee) så fick ja försöka visa med hjälp av Klara och Ronny (som hade hängt på korren galant xD). Såfort vi började skrek Julia väldigt spontant "vem fan är dedääär!!!?" och pekade på sig själv i spegeln som täckte väggen x'D
Vi skrattade ett tag men försökte igen me dansen, o när hon väl fick för sig att pricka av några steg (ungefär två åttor) så ville vi försöka med en tredje åtta, vilket fick henne att göra de kända Manda-brölet (+minen!!!) och gnyr samtidigt VAD HÄNDE NYSS?
Hon är bara för söt xD
Tack för samarbetet min lilla C-grupp! Lycka till utan mig i fortsättningen! :'D

Nu ser ja på Underworld Evolution (igen lol xD sett allt bra på TV minst 2 ggr x'D) o äter scones (NOMNOMNOM), ska se Euro Trip om 1½ timme (Pleppo sa att den började då :3).

Scotty doesn't know, so don't tell Scotty!!

JUMP, JUMP, LAND, LAND, REST, REST!

Baibais!
.
.

Inga kommentarer: