onsdag 2 december 2009

Oh you, laddergoat. You so random <3


Hei

Klockan e halv 3 i "skrivande stund", hihih. Tills på torsdag ska jag ha skrivit klart ett fördjupningsarbete på 6 sidor inom kommunikation... o ja har inte ens börjat 8'D mihihih, good luck Pee!

Hittat en underbar sida (istället för att plugga lol xD) där de finns både ANTM show & pre-show bilder på ALLA deltagare :'D heaveeeeeen (Seventh Heaven, Happy as Happy! WOFF)

Här e några bilder på min Erin (c13) *dregel* o så avslutar ja inlägget me en cute/naughty pic på Brooke (c7). Folk tycker att de liknar asmycke men de tycker verkligen inte jag. Usch O.o Brooke va ingen av mina favoriter, hon va inte så duktig i tävlingen heller... jaja, whatevah! Ska sova nu, ha de så bra, ses imorrn! (eller nåt o.O'''')

Baibais!
.
.

2 kommentarer:

Linnea sa...

Erin var cool, sista bilden var ful :<

XD

glitterponi sa...

De är gaaanska lika. Men Erin (tror jag att hon heter) är sötare :)