fredag 24 oktober 2008

Fucked up movie xD

Hi, girls and boys~
~
Idag har det varit så hektiskt för min del, prov och dansande och sjungande och bio och hela schotabibeln på 10 timmar typ x'D
~
Nu är jag trött, lite glad ändå, har fått VG i datakunskap, livskunskap och svenska tills vidare i omdöme 8D (det är bara i dem ämnena jag fått omdöme hittils)
~
Filmen, Låt den rätte komma in, var helt psycho! XD den var bra, men hade helt random svener, och allt bra filmades på distans xD men dem starkaste scenerna var typ überbrutala!! Fick sitta brevid nån random man också (på vänstra sidan), han va skitscary @_@
~
Jaah, ska inte spoila nått, se den mina små rumpnissar! @w@
~
Bye for now~ Have a great HÖSTLOV! >8'D
~
See'ya, wouldn't wanna be ya <3~

2 kommentarer:

Linnea sa...

haha stackars pippifågel :P
jag vill också se deeeeeeeeeeeeen :(

Unknown sa...

jag tror gubben till vänster gillade dej 8D såg nog hans blickar ~~