tisdag 21 oktober 2008

The Pain Is Everywhere!! >_>''


Yo little fella's! :'D

~
Nu kommer ett litet "All About Me"- moment, där jag gnäller om hur ont jag har det i ryggen och benen efter dansandet igår, hur jag ska ha "Såhär Styrs Sverige"-prov på fredag fast jag inte förstår nåt, hur min hals gör ont, m.m. .....jag tror inte jag behöver repetera allt, så ni slipper den biten, grattis! =')
~

Såå, vad har jag mer gjort idag..... sett på Frankenfish har jag ju! Det enda bra med den filmen var ju att nästan alla dog och alla sprang runt, den var rätt fail men ändå rätt OK att se på igen xD
~

Make Me A Supermodel borde ju gå idag eller imorrn ô.O ....älskar det 8D~
Imorrn har man ju sovmorgon, börjar 11.40 (lunch inte inräknad) istället för 08.00! Yay me! <3~
~

Det där var nog typ det mesta, tack till er som läste, hoppas ni inte somnat 8)
~

See'ya, wouldn't wanna be ya!<3~

Inga kommentarer: