måndag 20 oktober 2008

I did the bitch-walk 8D


~

Jaa, man kan väl börja med att säga hej? o.o hej ._.
~

då var det klart! 8)
~



Nej men, seriously, idag har det varit underbart/kaos-artat >.>¤ Dansat 3 timmar i sträck, benen lossnar snart xD ska kunna dansen till uppträdandet för Öppet Hus, Gymnasiemässan osv :'3
~

Xzibit - Concentrate, heter låten ^.^ Jag och Amanda äger, KING-KONG MOVE!~ BRUM BRUM XD

~


Jaa, vad har jag mer gjort... jag sitter här och lyssnar på Concentrate, ska nog börja dansa snart, men jag har fastnat vid godisnappar @.@ *beroende* söööött~

~


Jajuste ja! Vi hade skolfoto!
~

Det gick nog rätt bra tycker jag o.o'' bättre än usually iaf xD
Efter det gick jag bara, lämnade alla små rumpnissar efter mig 8D~
~

Jaja,de va nog allt för idag, vad jag kommer på 8)~
Puss och kram på alla : )
~


See'ya <3>.<

1 kommentar:

Unknown sa...

Awe, äntligen började du blogga igen 8D kul att det gick bra på skolfotot, vi fick hem våra igår XD
Kul det där med gymnasiemässan o de @w@ <33