onsdag 22 oktober 2008

Hey Hey Hey!~




Yo yo yo~
~


Idag har man väl varit i skolan, fick börja senare men ändå vart man sen till matten >.> jaja,sen vart det beep-test på idrotten (pust), första gången för mig! 8D klarade 8.15 minuter >:3
~


Har ont i benen, t.o.m ännu mer än igår >_> (dansens fel, dansade idag igen), men jag menar, dans är kul, jag skulle inte välja bort det för nåt! 8)
~


Vad har man mer att berätta? .....Jo, Joel tog ner godispåsen åt mig som jag inte kunde nå (this bitch won't jump for anything!), tack Joel! 8D <3
~


Sen har jag bara mått illa efter att ha proppat i mig hela påsens innehåll på bussen, är sötsugen just nu, men vill inte ha nåt FÖR sött, kommer må illa då xD *cranky*
~


Japp, det var nog det mesta för idag, fråga om det var nåt mer :D tack och hej, kisspastej 8D
~


Ps. Jag mår mycket bättre idag, tack alla som stöttade mig <3>
~
See'ya, wouldn't wanna be ya~

1 kommentar:

Unknown sa...

hiya, cutie 8D
vart på beep-test en gång... aldrig mer! *jag skyller på min astma*
Hittade begagnad choklad i min ficka idag... smält.. som jag köpt för mammas pengar utan lov... om den lever tills i morrn kan vi dela, hihi 8D
glöm inte vår bio i morrn, då får du betala biljetterna! ò.ó
Keep on living until the day we go to hell *don't you dare go without me*
Baibai cutie pie <33