torsdag 23 oktober 2008

Gief mi Zucker!~




.....Jah, yo på er alla, mina små schotabiblar >.<

~

Idag har jag haft OD-foto på skolan, direkt efter OD-mötet va de, de va flummigt 8D Sen gick jag hem >.<
På engelskan, som vi hade innan lunchen som va innan OD-mötet (8D) så såg vi på The Beach, som jag tycker sög rumpnisse o.O' (fast det sa jag inte när läraren frågade vad vi tyckte om filmen xD)

~

Vad har jag mer gjort? ....hm, typ nothing, har ett prov i SH imorrn, så jag kommer väl läsa på som en dåre inatt (mellan 1 och 3), eftersom att sån är jag liksom 8D inget plugg tidigare, då är jag upptagen med att ha tråkigt och se på filmer jag redan sett x'D

~

Har alltså Livskunskap, matte, lunch, svenska, samhällskunskap, inställd estetisk verksamhet (=film) så jag ska ha dans istället (till showframförandet)~ 8D slutar runt 17.00, ska sen till lillsyrran och sen ska vi se på Låt Den Rätte Komma In på bio 8D <3~

~

Ha det så bra allihopa!~

~

See'ya, wouldn't wanna be ya <3~

1 kommentar:

Unknown sa...

du behöver din skönhetssömn, broder, fyfy!
8D Låt den rätte komma in ~ märkte igår att jag inte ens läst halva boken <.< dah
Lycka till på alla prov nu!! ganbare!

/din söta syster (don't you deny 8D)