onsdag 13 maj 2009

Den oändliga vandringen!!!


STARRING: PIPI as PEEPEE

15.09 - Äventyret påbörjades. All utrustning var på sin plats, kameran i töntfodralet runt halsen, väskan vid sidan, händerna i luften och leendet på PeePee. Nu var PeePee redo att utforska den legendariska Hagaparkens primitiva skogar och berg.

OBSERVERA
Vad ni nu kan komma att få se kan vara stötande/oroväckande för vissa svaga individer, bara vissa. Så om just DU vet att du är en svag individ, titta bort......NU!





15.26 - PeePee var inte vilse mera. Stigen hade återfunnits och PeePee skuttade livligt vidare till nästa del av denna upplevelserika destination.

PeePee fann en stock på vägen. PeePee klev över stocken. PeePee klappade lite på stocken innan den försvann ur PeePee's synfält. (Bilder på stocken finns nedan)


ÄNNU EN GÅNG - SVAGA INDIVIDER BÖR BLUNDA!






15.47 - PeePee's väska va extremt tung men poängen va att PeePee hade nått sitt mål. PeePee hade hittat EN MASSA VATTENPIPIS!!!!!!! (Ankor or something)


De blev fotade, fast PeePee's kamera valde ju såklart alternativ STÄNGA-AV-SIG-SJÄLV så dagens uppdrag blev inte speciellt lyckat, fastän det är tanken som räknas :)




Som avslutning på denna vackra resa som ni nu fått ta er en del av - en bild på PeePee själv, översöt och i egen hög person!! Hoppas ni tyckte om min story, PUSS PÅ ER ALLA <33




3 kommentarer:

Linnea sa...

Hahahahha! Ja, jag kände mig faktiskt ENORMT rörd när jag såg den slaktade stocken XD

sanna sa...

På den andra stockenbilden såg det ut som om det var ett grått, luddigt djur o blev överlycklig. Sedan såg jag att det bara var en sten. ):

Linnea sa...

HAHA!!! <: (mitt ordgrejs är FIGNAL.. nåter som fingernagel på tüüüska)