lördag 16 maj 2009

"Du är lite gay du"



Det var vad man fick för att man gav killen från Norge i Eurovision en komplimang för hans ögonbryn ö.ö peepee tycker om ögonbryn/ögon, och är inte alls blyg när det kommer till att påpeka det. Kommentera hur mycke ni vill, peepee gör de ändå, och är stolt över de :3


Att någon kallar pipi gay är VERKLIGEN inte första gången, säkert inte sista gången heller men pipi tar inte illa upp ändå <33>?


De komiska va väl ändå bara det att de va peepee's mami o hennes väninna som sa de :3 vissa verkar tycka om att säga vissa saker utan att riktigt tänka över vad de egentligen säger.


På vilket sätt är en kille gay för att han säger något positivt om en annan killes ansiktsdrag? Om så är fallet så är peepee VÄLDIGT gay <33


Sorry för de skumma och oförberedda inlägget, vissa saker vill man bara få sagt. Peppe är stolt över sig själv, och är väldigt glad över att inte vara lika clueless och dum som alla andra i Solna. Finns vissa potentiella individer som KAN lyckas ta sig ifrån Solna dock, lycka till för er <33

Aah! nu har man fått ur sig all dålig energi, nu kommer peepee kunna sova gott <33


Kommentera gärna om ni har något vettigt att lägga till! : )

.

.

3 kommentarer:

Linnea sa...

Etiketter: Eurovision, Gay, Solna X'D

Jag håller verkligen med dig helt och hållet, PeePee!! Klart som fan att man kan tycka om någon/något på någon (som ögonbryn) och kunna säga det, oavsett om det är en kille eller tjej eller whatever :)

(btw, så älskade jag också hans ögonbryn XD)

Puss på daaii

Frank Ytterkappa sa...

Shit, nu förstår jag varför du och jag inte höll. Du är clearly så sjukt jävla GAY. Att jag inte förstod detta förrän nu! Jag menar, en snubbes ögonbryn!? EIW!

:) <3 Puss på dig. Det är bra att du ger killar komplimanger. Det är bland det fånigaste jag vet när killar inte kan erkänna något bra hos en från samma kön.

Yonna Stahre sa...

Du har helt rätt PiPi, står bakom dig där ;D Men roligt var det ändå att din mamma valde att kalla dig gay!

För mig är du mer... PeePee :D