tisdag 12 maj 2009

En liten PeePee med si-na blå van-tar




Sådär en niio år och rätt söt <33


Hei!

Jag har snott Bevves vantar, så från och med nu så heter jag Emil <33>

Idag har jag garvat massa när jag kom hem, fick höra att Juver föll TVÅ GÅNGER, TVÅÅÅÅ, HÄR FÅR DU TEBAX FÖR ATT NI DISSADE MIG ME ERAN JÄVLA DRAKBOK, KARMA'S A BITCH! <33


Nej, honestly, hoppas din tå mår bättre <33

Imorrn har jag nationella, på nästa tisdag också, och nästa måndag har jag tydligen svenska-muntlignovellskit ô.O glömde förut vilken dag de va till......


PiPi vill ha en Gremlin, den ska heta Chinchilada <3


Har inte så mycke mer o skriva om o.o ska bleka håret om någon månad tror jag..... jajuste, jag ska börja hoppa hopprep professionally! 8D TAKE THAT ONE!!!


Baibais! <33

KRYA PÅ DIG HÄTTEN!! :'D






Inga kommentarer: