måndag 18 maj 2009

PeePee's undergång

Anledningen till detta EXTREMT deprimerande blogginlägg har att göra om två saker.

1. Jag har kommit fram till att jag är obildad. Inte vanligt obildad som övriga tråkiga tonåringar utan VERKLIGEN stupid clueless-beyond-blondes. Jag skäms verkligen, är lite lessen. Vet inte varför det är så

2. Den här saken är tyvärr mycket mycket värre än den första: Eftersom att jag råkade ut för en fot-incident idag så har jag nu fått veta att jag inte får dansa på 3 dagar.
......
........
......
Jag hatar mig själv, mitt liv, allt. Jag är extremt deprimerad nu, ingenting kan göra saken bättre. Nästan. Saft och Bambi hjälper lite iaf <33


Ville bara nämna dessa punkter för er snälla och omtänksamma medmänniskor, så att ni inte frågar mig varför jag mår dåligt, för jag kommer vara antingen för lessen för att snacka om de eller för upptagen med att förneka allting o gråta i smyg.

Älskar er, jävla sötnosar <33

2 kommentarer:

Linnea sa...

(Etiketter: Ingenting) :(

Puss på dig i vilket fall, jag förstår dig (eller varför du är ledsen) <33

Syster sa...

aww *kramar dig* hoppas din fot är bra snart o du är en av dom smartaste människor ja känner (även om du är en bunny). Vi ska göra snuskkaka snart, du o ja! o köpa pokemon kort. Jag SKA ha min vovve 8D Den lilla horan är längst fram i min pärm <33 ibland kan jag höra den i natten.. SHAY, SHAAAY.

SHAAAAAAY

Ha de bra broder, me loves ya QvQ