fredag 1 maj 2009

Geisha-Pippi? ô.O'



HEI alla läsare! 8D


IGÅR så mådde Pippifågeln BAJS, de va SÅ hemskt v_V'' ni vill inte veta.....


IALLAFALL, jag såg En Geishas Memoarer (21.00-00.00), dem där timmarna förändrade mitt liv lite. Major Impact blev de iallafall, herregud vilken underbar filmupplevelse, en sån film kan man ju bara inte missa under sin livstid, jag mådde iallafall (MASSA IALLAFALL 8O) bättre efter den :'D sen sov ja skönt~


IDAG har jag dansat, sett på ANTM, tänkt på läxor, slutat med tänkandet om läxor och dansat lite till, fått nya hörlurar för att mamsen tog sönder mina gamla för två dar sen 8'D


OBSERVERA --> Jag = INTE ALLS BORTSKÄMD

........JO, de kanske ja visst e, men de skiter vi i <3


VAD har jag mer att berätta......jo! jag åt gräs idag! : D de känns i magen...... ska nog dansa..... känslan kanske försvinner då 8'D kanske....

DEN senaste veckan har haft SÅ sjukt innehållsrika dagar samtidigt som vissa andra dagar denna vecka varit astråkiga och helt intresselösa bara......om de sista ens är ett riktigt ord >.o


JAJA! 8D


JAG funderar på att börja testposera igen, de är riktigt kul och inspirerande, samtidigt som man lär sig mer om sig själv fysiskt : ) no actual engaging is needed for this little comment <3


TACK alla läsare, hör av er!! <3


2 kommentarer:

Linnea sa...

Hahha, måste bara säga att jag gillar dina etiketter; "modell, antm, JAG, GRÄS," .. skrattade ett tag XD men sen är jag ju ibland rätt lättroad så.. :>
Fint inlägg <: piiip

Stefan sa...

men precis, jag kanske nämner gräs igen nån gång! xD