torsdag 21 maj 2009

Vad ska man hitta på nu då? o.o''

...... (Våren 2008 tror jag, där ser ni mitt hår btw: Blött och naturligt! 8D)

En glad nyhet: Min fot är frisk igen! (sort of iallafall, den har inget val liksom >8'D)
Ska dansa massa nu, hela tiden <33
.
Nu är jag ledig i 4 dar, har INGEN ANING om vad jag ska hitta på @.@ finns typ inget roligt jag kan göra själv, kanske ska leka me lillsyrran eller övriga frivilliga x_X vi får se hur de blir me de!
.
Mina bananstinkande skolböcker börjar återhämta sig, dock luktar de FORTFARANDE banankräk liksom, vafan är det med dem >_>' låter dem ligga ett tag till~

Just nu så kan jag beskriva min......boredom ô.o (hittade inga bättre ord! <33) jaja....öm, var var jag....*läser vad jag skrivit*....ja! öm, nu kan ja beskriva min boredom genom att säga: JAG SER PÅ TECKNADE SPINDELMANNEN PÅ TV (boooooooooooring 8D sett dehär avsnittet förut btw x'D)

Imorrn är jag ensam en duglig stund på dagen, resten av familjen ska lämna mormor nånstans, hon ska hem så ja slipper henne i en månad! (YES 8''D), iaf, ska se vad jag kan komma att hitta på då +.+ hm....

Vi hörs! <33

.
.

1 kommentar:

Linnea sa...

du ser liiiiiijjten ut på bilden :D