fredag 15 maj 2009

Ett litet tips från en erfaren PeePee



Dagens Tips (med en egen theme-sång!)


Piiiiiiipi! Pipi pipifågel pipifågel pipi!!!


Ja, nu när det är överstökat: Över till de viktiga grejorna!


Lektion nummer 1: Om du inte tål ost, så ska du inte äta ost! (det gör PeePee just nu, men men)


Lektion nummer 2: Gör alltid det bästa du kan, i alla lägen. Det lönar sig. Det har Peepee bevis på! Gick till skolan idag fastän jag inte behövde av mina parents, och vad hittade jag när jag kom hem? Jo, ett par gula converse! sånt ser man inte varje dag nej!
Och ännu ett nej, jag är inte bortskämd att jag får skor när jag går till skolan frivilligt, tänk om livet vore så väl! :'D


Iallafall,


Lektion nummer 3: Glöm aldrig bort vem Du är. Allmänt viktigt att veta. Don't forget <33


Piiiiiiipi! Pipi pipifågel pipifågel pipi!!!


Tack och nej! (observera nej, rebell-pipi 8D)
.
.

2 kommentarer:

Linnea sa...

AAAAAAAH, min fina sång!! :D jag gillade dina gula skor..

Sigge sa...

Människor gör ingenting om dem inte tjänar på det på något sätt, jag tror det kan stämma. Kom och tänka på det när du skrev "gör alltid ditt bästa".