måndag 1 juni 2009

GOTTA CATCH 'EM ALL(stars)!


Vet ni vad!?


PeePee är inte blond mer! :'D
bestämde mig för att överraska alla lite o bara total-byta min image lite (den fysiska iaf).

Iallafall, jag har lite fler nyheter~


Idag har jag bara en lektion, Sh @.@ lite onödigt att gå till skolan 14.10 tycker VISSA (känn dig lite utpekad <33), men jag tycker skolan är mysig (dock missar jag OD-mötet nu, sadness)


Vet ni nåt mer!?


Två nya medlemmar har anlänt till familjen PeePee 8'D
Medlemmar i familjen PeePee:

Pappa/Prinsen/PeePee: Pee/Moi 8)
Pappa nr.2: Bambi ^_^
Black
White
Brown
Leather Brown
Yellow
Purple
PATTERNISH! :')
PINK! :')


Alltså, för er smartasses (spjuver <33) så ska ni veta att jag precis listat alla mina Converse-par :'3


Tack och hej! <33
.
.

2 kommentarer:

Meerkat sa...

Radikalt o.o Vilken färg har du nu då?

Linnea sa...

OOH, SPÄNNANDE :D VILL SE HÅREET!!!!!