onsdag 10 juni 2009

JÄVLAR! O.O

VET NI VAD!?

Pee åker till särbarnens hemland i slutet av nästa vecka!!
Så jävla snart! x.X

Har så många saker ja måste hinna me innan dess... till exempel!:

1. Förlora träningsvärken från i måndags (allt e Nellybolls fel som tvingade moi att strippa för henne xD)

2. Bli frisk!! (Har nån random tics-aktig snuva som VÄGRAR försvinna, börjar bli förbannad på mina parents som gnäller om den)

3. Måste se på teatern, i Haga! x.X (Osäker på om ja hinner, men ja vill verkligen!)

4. Måste måla om mitt rum!! (De hinner ja verkligen inte innan, får göra de efter @.@)

5. Säga hejdå til ppl!! xO Peepee ska liksom va borta till slutet av Juli!! Jävla hoes ni är om ni inte säger hejdå!!

De va typ de..... mina blogginlägg är så.....DYNAMISKA 8D (mina ordval också)
Nu ska Pee dra sig tillbaka o mysa me Bambi, får se va ja hittar på imorrn 0.o'

BAIBAIS!
.
.
.

4 kommentarer:

Linnea sa...

SLUTET AV JUUUUKKLLLIII!?!??!?!?!?!?!?!?!? what the fuuuuuuuck? :<

wääääh

Mel sa...

Oj! Ska du redan åka? Vilket datum blir det som du åker? o:

Linnea sa...

SCHVARA PEEPEE SCHVAAARAAA!! Vill hinna träffa dig innan du försvinner :<

Lillasyster sa...

O.O LEKA MED MIG O KAMICHAN !!
Och så ska vi se Da Vinci koden... o spela tv-spel :D nördar som vi är <3333 n__n SKANSEN NÄR DU KOMMER HEM!!!!