onsdag 3 juni 2009

Nothing to lose, so much to gain

Hei,
inte direkt länge sen senaste inlägget men jag tänkte ändå trycka in ett litet nyhetsklipp taget ur Peepee's liv.

1. Mitt öga är värsta intensiv-grönt just nu,så jävla ballt. Något som dock inte är lika ballt är väl anledningen >.>
Gnuggat lite för mycke, de kliade som satan!! Kliar fortfarande.....

2. Känner mig inte omtyckt här hemma längre typ. Nån av er snälla små dumhuven får gärna adoptera mig <33

3. Du som läser! Vill DU följa med och se på teater i Hagaparken? o.o' (Där Peepee bor)
Liksom, jag kan förstå att vissa av er läsare uppfattade det som att jag frågade er om ni VILLE följa med, men de va egentligen mest för att verka artig. Ni måste följa med. Måste.

4. Jag har inga fler punkter att ta upp tror jag, eller jo! Kolla vid femman!!!

5. Jag kanske inte ska skolka från engelskan imorrn trots allt 0.o'


PUSS HEJ!

2 kommentarer:

Linnea sa...

wow, gick du på engelskan? (det gjorde inte jag heheheheh)

Yonna Stahre sa...

Jag är ju din maamaa, PeePee =D ingen fara <3 det är bra, släng ihop folk till teater i Haga!! Påminn mig att vi kollar runt imorgon, på datum också