fredag 19 juni 2009

HAJDE BOG!!! (Jag är bog. Mäl också, lite)

HEI! ^.^


VET NI VAD!?

Pee åker iväg till Särbarnens hemland om ungefär 7 timmar. Nästan exakt. Hihih (sitter o skirver dehär runt halv 4 på natten, o de e ljust ute! ö.ö eller, rätt så iallafall).

DÄRFÖR TÄNKER JAG DYGNA!! IHIHIHIH 8D
är ensam hemma så varför inte göra något roligt? *tänt alla lampor o ser på barnprogram på Cartoon Network samtidigt som jag leker med hudkrämer och packar ner skit i min väska*

Dock finns de ingen varken inne på MSN eller nån annanstans som kan hålla mig sällskap @.@ Ingen tycker om pee V.v' jävla hoes ni e!!

Har lust att gå på en promenad utomhus o.o' nu liksom, men ja vill inte gå ensam..... *får en extremt lucid och seriös föraning om att jag kommer få tänderna utslagna av en läskig full gubbe om jag vågar mig ut, vill inte ut mer*

Vill ni veta nåt sorgligt?
Bambi ska stanna hemma.
Han har traumatiska minnen från Spermien så jag vill inte att han ska lida mer än vad jag måste (för er som inte vet så ska ja åka med en jättestor fordonsbåt i 1½ timme. Pee = hydrofobi, får panik av bara 10 minuter som e den vanliga båtturen sen ja va typ 10. Sverige och Danmark är två stora jävla horor. Ja).

Anledningen till att jag ens började skriva på dehär blogginlägget va väl för att jag hade tråkit men samtidigt vill få lite uppmärksamhet (attentionwhore <33) eftersom att dehär är mitt sista inlägg innan den riktiga sommaren!
Inga inlägg bör förväntas under sommaren i sig, men de KAN dyka upp något litet glatt, om ni e snela! :')

Jag tror inte att ni riktigt har fattat att ni inte kommer få höra av mig på drygt en HEL månad. Pee tycker synd om er. Bambi håller med.

Nu avslutar jag detta skittrams med en liten mental puss och en stor peepeekram, vi hörs i slutet av juli!!


PUSS O HEJ! VIDIMO SE! ^_^.
.

1 kommentar:

Linnea sa...

HEJDÅ! Glad midsommar :P <33