onsdag 17 juni 2009

I am crying - a part of me's dying

HEI

Asså no kidding, jag har VÄRLDENS konstigaste magkramper o.O
I might be pregnant ey! Den som paxar först få va pappa/mamma! 8D

Vad har jag gjort idag..... jo, massa skumma saker!! (btw, ja åker om 2 dar typ!)

Har ju mått relativt dåligt (sämre än vanligt alltså) på senaste tiden, kanske för att jag gått upp i vikt så snabbt, inte vna liksom x.X kommer råka gå ner typ 10 kilo eller nåt, whoops xD vad väger jag då, typ 20 kg? 8'D vem håller räkningen längre?....

MEN VET NI VAD!?
Jag läste något jag aldrig trodde att jag skulle läsa. Något jag nästan typ hatar, tycker de e så attention-whore behavior/fördomsfullt, men ÄNDÅ så läste jag det. det s.k. NYA TESTAMENTET! 8O DAMDAMDAAAAM~

Hittade den när jag städade lite (va egentligen ute efter att hitta mitt gamla gameboy för att spela Pokémon Silver som jag nyligen hittat bland mina målarsaker :'3), i sånt där litet fickformat som man fick i typ.....sjunde klass? x.X vart de rätt nu?

Läste första sidan vid guds bud o de där o satt o gav massa fjortis-kommentarer som faktiskt stämmer, liksom vänta! (ska hämta den o visa!)

Krävdes liksom inte mycke för att jag skulle ogilla "gud" ännu mer (de ska fan inte vara nån stor bokstav på gud, de är ingen stor bokstav på tomten och han betyder fan t.o.m mer, iaf för mig, o ja e viktig, sådeså)

HÄR!:
1. Du skall inte ha andra gudar vid sidan av mig. - Bitch much? "asså liksom du får inte ens TITTA på nån annan än mig!", vafan ska du göra åt saken? ô.o'

2. Du skall inte missbruka Herrens, din Guds, namn, ty Herren kommer inte att lämna den ostraffad som missbrukar hans namn. - OMG, den här "gud" e ju fan mer uppblåst än vad jag är, o jag är fan riktigt jävla messed-up uppblåst. No shit liksom. Orka hota för att få folk att typ, tro på "honom/henne".

3. Tänk på att hålla sabbatdagen helig. - Vart tog hoten om "ostraffad" och "int emissbruka" och jagvetintevad vägen!? x.X asså den/dem som skrev dehär måste ha haft riktigt kul, med tanke på att så många vilsna människor följer dehär.

OBSERVERA: OM NI TAR ÅT ER - KLAGA! 8O finns liksom inte ni kan göra egentligen, inte jag heller för den delen ö.Ö alla e ju som dem e, ja har uppfostrats väldigt religiöst men har totalskitit i de för att jag inte tror och tycker som alla andra gör o.o mitt problem = nej. ditt problem = kanske!

........märks de att jag har lite pms? x.X börjat tracka ner på vissas gud, liksom, omg (lol på sista uttrycket xD)

Jag hittade mitt gameboy tillslut ändå, efter 10 minuters underhållning/tortyr/slöseri med NT (Not True, LOL XD), och jag spelade lite Pokémon, saknat de :') Nu ska ja gå o spela vidare, puss på alla er som orkade läsa.
Skänk mig gärna en kommentar om du vill, så håller jag mig glad en dag till, kanske 8D

BAIBAIS

5 kommentarer:

Frank Ytterkappa sa...

JAG ÄR PAPPA!

Easter sa...

JAG ÄR MAMMA!

Sigge sa...

Jag är barnet....

Lillasyster sa...

Fan, allt upptaget o.e Jag äär.. FOSTRET!!!

Linnea sa...

Haha, jag älskar att du använde "OMG" i varannan mening, i JUST det här sammanhanget :P puuschh <3