fredag 5 juni 2009

So freakin' happy

Hei!

(Varnar alla läsare: Fjortis-inlägg på ingång!)

Förutom att de stod "Stay Calm and Happy!" på min nougat-bit idag (jaa, jag kan tydligen äta det utan att få ont i magen ö.Ö'' spooky! Hatar dock ordet Nougat, ordet Dock också...) så fick jag ett asgulligt SMS där det stod "Puss på Nosen <3".

För er tards som inte vet de så e "Puss på nosen" min signatur-hälsning när nån ska bort/sova/nånstans :'3 Första gången jag fick tillbaka de! First time ever!!

Tack lilla Smartass, puss på nosen <33

(
Fjortis-inlägget är avslutat. Ni kan titta igen :'3)

Ska på bio me lillsyrran på lördag btw! Vi ska se Änglar och Demoner (the hoe got free tickets, så hon bjöd med sin tardbro för o se den tillsammans me han, sötis du e <3)

Tack och Hej!!
.
.

1 kommentar:

Lillasyster sa...

8'D på fredag <3333

Puss på nosen!